For klubbens over 150 sponsorer vil der i denne sæson være flere spændende arrangementer, udover muligheden for at følge divisionsholdene og de øvrige SUS-hold i hallerne.
Således er der lagt op til tre arrangementer, hvor temaerne er henholdsvis kommunikation, markedsføring og udvikling, samt finans.
Det første sponsorarrangement løb af stablen tirsdag den 22. november, hvor omkring 30 havde en spændende aften i Fynske Mediers store bladhus i Odense.
Aftenen indledtes med et oplæg og dialog med mediekoncernens øverste chef, chefredaktør Per Westergaard. Han fortalte om stedet og ikke mindst om avisen og dens rolle overfor Fyn og det fynske erhvervsliv. Udover Fyens Stiftstidende var der under debatten også fokus på samspillet mellem virksomhederne og de lokale ugeaviser sammen med andre aktuelle emner indenfor den moderne kommunikation.
Aftenen sluttede med "business dating", hvor deltagerne blev opdelt i grupper - og hvor man fik hver fem minutter til at præsentere sin virksomhed over for de øvrige tre i hver gruppe.
De næste to arrangementer vil sponsorerne blive indbudt til efter nytår.