Find SUS på Facebook

SUS Spar Nord Cup 2020

Glæd jer allerede nu til dette års stævne.
Det foregår lørdag den 19. og søndag den 20. september.

Stævnet er for U11 (2009-2010), U13 (2007-2008)og U15 (2005-2006) piger og drenge. Det bliver afviklet for 18. år i 10-12 haller i Nyborg Kommune. Kapaciteten for SUS Spar Nord Cup 2020 er omkring 120 hold.

Reservér allerede nu den tredie weekend i september 2020 til stævnet.

Forhåndstilmelding og yderligere oplysninger: Erik Hansen, tlf. 27 118 138, eller send en mail på mail@sus-cup.dk.


SUS Spar Nord Cup 2019

Stævnet for U11 (2008-2009), U13 (2006-2007)og U15 (2004-2005) piger og drenge blev afviklet for 17. år i træk den 21. til 22. september i 10 haller i Nyborg Kommune. Ialt deltog 113 hold fra hele landet i SUS Spar Nord Cup 2019.

Se program med stævneinformation, turneringsregler, puljeoversigt, kampprogram, busplan mm - KLIK HER!

Se alle resultater og stillinger fra stævnet - KLIK HER!

De vandt SUS Spar Nord Cup 2019:

U 11 piger A:

Nr. 1          Rødekro-Aabenraa 1                                   
Nr. 2          IF Stjernen 1           

U 11 piger B:

Nr. 1          Greve Håndbold 1                       
Nr. 2          IF Stjernen 2

U 11 drenge A:

Nr. 1          GOG 1       
Nr. 2          GOG 2

U 11 drenge B:

Nr. 1          Søndersø IF 1             
Nr. 2          Egense-Rantzausminde

U 13 piger A:

Nr. 1          Svendborg HK 1
Nr. 2          IF Stjernen 1

U 13 piger B:            

Nr. 1          Ishøj Håndbold 1
Nr. 2          Greve Håndbold 2

U 13 drenge A:         

Nr. 1          Nyborg GIF 1
Nr. 2          Søndersø IF

U 13 drenge B:         

Nr. 1          HUK Håndbold
Nr. 2          Nr. Lyndelse/Søby HK

U 15 piger A:            

Nr. 1          IF Stjernen 1
Nr. 2          SUS Håndbold 1

U 15 piger B:            

Nr. 1          HUK Håndbold
Nr. 2          IF Stjernen 2

U 15 drenge A:

Nr. 1          Team Sydfyn Elite 1
Nr. 2          Søndersø IF

U 15 drenge B:         

Nr. 1          Team Sydfyn Elite 2
Nr. 2          Rødekro-Aabenraa



Nyheder om SUS Spar Nord Cup 2019:

23.09.: Stævnet er nu veloverstået. Se alle resultater ovenfor. Tak for deltagelse til jer alle, både vore mange gæster og de mange frivillige i og omkring SUS Håndbold for den store opbakning og indsats ved SUS Spar Nord Cup 2019. En særlig tak til Spar Nord og stævnets øvrige sponsorer og leverandører.

Glemte sager: Glemte effekter i hallerne er nu samlet i Ullerslev Kultur- og Idrætscenter. Kontakt halinspektør Reidar Wind på tlf. 63 33 72 75 herom.  

20.09.: Alt er nu klar til det store stævne i weekenden, og vi glæder os til at byde jer alle over 1.200 deltagere velkommen til SUS Spar Nord Cup 2019. God tilrejse!

19.09.: Rettelse til programmet for U15PB pulje 25: I stedet for Korsør/Tårnborg, som har måttet sende afbud, indtræder TPI Odense i denne pulje. Rettelsen vil være implimenteret i spilleprogrammet, som under stævnet kan følges via scankoderne.

17.09.: Så ligger også planen for bustransporten lørdag og søndag klar til download ovenfor.

13.09.: For deltagende klubber: I stævneinformationen, som blev tilsendt til alle kontaktpersoner i går, var der desværre en fejl i angivelsen af årgangene. Det skal naturligvis være følgende:

  • U11: Årgang 2008-2009
  • U13: Årgang 2006-2007
  • U15: Årgang 2004-2005
Fejlen er nu rettet i stævneinformation/turneringsregler, som kan downloades ovenfor. Vi beklager!

12.09.: Så er programmet for kampene i alle 113 hold i puljerne færdiggjort, og udsendt til kontaktpersonerne i samtlige deltagende klubber. Ovenfor kan programmet opdelt i såvel puljer som halopdelt læses og downloades, sammen med stævneinformation/turneringsregler.   

09.09.: Planlægning af puljer, kampprogram, indkvartering mm er i fuld gang. Programmet ventes færdiggjort i løbet af denne uge, og vil sammen med øvrige oplysninger til de deltagende klubber blive lagt ud her på siden, så snart det foreligger.

01.09.: For deltagende klubber: Den 1. september er sidste frist for tilmelding af spillere med angivelse af deltagergebyr og stævnetrøjestørrelser, samt indbetaling af deltagergebyret. Da vi endnu ikke har modtaget den udfyldte spillertilmeldingsblanket fra alle klubber og hold, så håber vi, at de resterende i dag eller allersenest indenfor de næste par dage vil tilsende os tilmeldingen, da vi er i fuld gang med planlægningen af stævnet, herunder bestilling af stævnetrøjer, bespisning, overnatning mm.

Skulle der være ændring af tilmeldte hold, bedes dette omgående meddelt os af hensyn til puljer og programlægningen. Det gælder også, hvis I har spillere nok, måske til et ekstra hold.

27.08.: For deltagende klubber: HUSK at fristen for fremsendelse af spillertilmeldingerne med angivelse af størrelser på stævnetrøjer mm er senest på søndag den 1. september - og meget gerne før! 

25.08.: Tilmeldingsfristen er nu udløbet. Der er tilmeldt ialt 114 hold, og planlægningen af stævnet går nu i gang. Skulle der være enkelte hold, som endnu ikke er tilmeldt, er der fortsat få pladser ved stævnet. Især er der muligheder i A-rækkerne i kategorierne U11 piger, U11 drenge, U13 drenge samt U15 drenge både A og B-rækker. Send derfor senest i denne uge tilmelding, eller mail/ring først om mulighederne for deltagelse. Det gælder også de allerede tilmeldte klubber, som måske har ekstra spillere og derfor vil kunne stille et ekstra hold.

Følgende klubber har tilmeldt hold til årets stævne: Bolbro GIF, GOG, Rødekro-Aabenraa, Kerteminde HK, Ishøj Håndbold, Egense-Rantzausminde IF, Team Sydfyn Elite, Tåsinge HK, Greve Håndbold, Tved G&I, Kolding IF, Østfyns HK, HUK Håndbold, Fjordager IF, Søndersø IF, Svendborg HK, Hou IF, IF Stjernen. Nyborg GIF, Korsør/Tårnborg, Team Favrskov, Højby SG, Nr. Lyndelse/Søby, SUS Håndbold.

02.08.: Der er nu tilmeldt 117 hold til stævnet. Kapaciteten er omkring 120 hold, så derfor er der kun få pladser tilbage, ikke mindst i forhold til overnatningsfaciliteterne. Derfor kan interesserede klubber eller hold kontakte Cup-stævnekontoret på 27 118 138 for at høre om mulighederne for deltagelse. Især i U15 er der endnu pladser. Men ring eller send en tilmeldingsblanket snarest.

17.04.: Indbydelsen med alle stævnespecifikationer og tilmeldingsblanketten er nu klar til download her. Alle deltagende klubber fra de foregående år samt alle øvrige danske håndboldklubber vil omkring 1. maj modtage en mail med indbydelsen.

Sidste år foretog vi en mini-spørgeundersøgelse blandt deltagende trænere. Det gav rigtig god respons og ikke mindst kunne vi glæde os over, at der stort set ikke var forhold, som man som deltager ønskede ændret. Desuden gav alle udtryk for, at de ville tilmelde sig igen i år, og samtidig også gerne anbefalde SUS Spar Nord Cup til andre klubber.

I forhold til de tidligere år er koncept for opstartsstævnet derfor fastholdt og kun på få områder tilpasset. Det gælder blandt andet:

  • Med ændringerne i alderkategorierne for ungdomshold tæller stævnet fremover U11, U13 og U15 piger og drenge
  • Af sportslige hensyn opfordres til - trods reglerne, som giver hold med dispensationsspiller mulighed for at vinde puljer/rækker - at begrænse brugen. Evt. dispensationsspillere anføres på holdkortet med "D", og der skal medbringes dokumentation. Der kan max. deltage to spillere pr. hold fra den ældre årgang.
  • Der tilbydes mulighed for gratis transport fra og til stationen i Nyborg eller Langeskov, for hold, som benytter togtransport. Bemærk muligheden for grupperabat hos DSB.  
  • Frokost søndag skal nu tilkøbes (40 kroner pr. person), hvis det ønskes. I de foregående år har flere hold ikke benyttet sig om frokost-muligheden, ligesom der er konstateret en del madspild. Dette vil vi imødegå med denne ændring, som klubberne skal være opmærksomme på ved spillertilmeldingen op til stævnet.
  • Desværre er der i år ikke mulighed for at benytte Nyborg Badeland, som er under en gennemgribende renovering. 

Kontaktpersoner før og under stævnet:

Stævnekontor:     Lene Jørgensen mobil 40 19 31 90 
Stævnekontor:     Poul Bjarne Hansen mobil 21 74 37 15 
Stævnekontor:     Mikkel Jensen mobil 26 19 00 39 
Økonomi:             Marianne Kristensen mobil 28 35 08 67 
Dommere:           Søren F. Hansen mobil 21 26 96 61 
Bespisning:         Trine Spanding mobil 40 17 70 11 
Overnatning:       Jørgen Hedeager mobil 40 15 93 09 (Vibeskolen, Ullerslev) 
Overnatning:       Michael Hedeager mobil 60 61 34 95 (4Kløverskolen, Ørbæk) 
Overnatning:       Tina Heine Matthiesen mobil 20 27 78 43 (Vibeskolen, Aunslev) 
Transport:            Marianne Larsen mobil 21 78 98 02 
Cup-crews:          Hanne Nørrisgaard mobil 24 42 24 41 
Koordinator:         Henning Caspersen mobil 40 73 64 62 
Koordinator:         Erik Hansen mobil 27 11 81 38






DK-5540 Ullerslev
mail@sus-ullerslev.dk
Tina Heine Matthiesen
tlf. 20 27 78 43

Spillested:
Ullerslev Kultur og Idrætscenter
Skolevej 2
5540 Ullerslev
Tlf. 63 33 72 75