SUS Spar Nord Cup 2016

SUS Håndbolds store opstartsstævne for U10, U12 og U14 piger og drenge foregik 
fredag den 23., lørdag den 24. og søndag den 25. september.

120 hold fra hele landet deltog ved stævnet, som blev afviklet i 11 østfynske haller. Her resultaterne ved stævnet og liste over alle vinderne - samt øvrige informationer:

De vandt SUS Spar Nord Cup 2016

Resultater og stillinger

Billeder fra SUS Spar Nord Cup 2016


28 siders program med kampoversigt, stævneinformation, regler - lige til at "bladre i"

Plan for bustransporten

Holdkort - udfyldelse på forhånd

Plan for indkvartering og overnatning

Indbydelse til SUS Spar Nord Cup 2016

Stævnespecifikationer med deltagerpriser, regler mm

Halansvarlige og dommerbordsvagter

Cup-Crews Vagtplan

Vi siger tak for deltagelsen fra de 120 hold, og for godt stævne og en herlig weekend med masser af håndbold, hygge og samvær, som optakt til den nye sæson. Der kommer flere billeder her på hjemmesiden.

På gensyn til SUS Spar Nord Cup 2017!

Nyheder om stævnet, info til tilmeldte klubber mv.


22.02.2017: Alle udvalgsmedlemmer i arbejdsgrupperne ved SUS Spar Nord Cup 2016 var lørdag den 18. februar inviteret på tur til Ringsted, for at se SUS Nyborgs herrer i 1. division møde TMS Ringsted. Om aftenen var der evaluering af sidste års stævne i Ullerslev Kultur- og Idrætscenter - se artikel og fotos fra turen her!

26.09.: Se på SUS Håndbold's hjemmeside (klik herflere billeder og reportager fra weekendens stævne. Blandt andet er der billeder af de fleste af vinderholdene.

"Traditionen tro" er der glemt en del sko, tøj og andre effekter i hallerne ved weekendens stævne. De fundne ting (se foto) ligger i Ullerslev Kultur- og Fritidscenter, hvor halindspektør Reidar Wind og halmedarbejder Poul Leermark er så venlige at tage mod eventuelle henvendelser om gemte sager på tlf. 63 33 72 75.


25.09.: Så er SUS Spar Nord Cup 2016 slut. Det blev endnu et herligt stævne med mange glade børn og tilfredse trænere og ledere. SUS Håndbold siger tak for deltagelsen, og ønsker alle en god sæson. Se her en oversigt over vinderne i de 11 rækker - klik her!

Der bliver lagt billeder af vinderne og flere andre billeder op her på hjemmesiden. Se også stævnets facebook-side.

24.09. kl. 19.45: Alle kampe lørdag er afviklet, og resultater og stillinger er opdateret ovenfor (klik her). Se også den halopdelte liste med programmet for søndag i alle 11 haller - klik her! Alle klubber og hold bedes kotrollere, hvad deres placering i puljen bevirker i forhold til spillested og tid for søndagens kampe.

24.09. kl. 11.00: Stævnet er flot i gang - alle hold, dommere og øvrige omkring SUS Spar Nord Cup 2016 er mødt op og i gang i 11 haller. Følg med i resultater og stillinger løbende dagen igennem her!



Præcis klokken 08.00 blev der fløjtet op i alle 11 haller. Her er det Matthias Greve i Idrætsparkhallen i Nyborg til kampen i U14PB mellem Vinding SF 2 og VSH 2002 2

24.09. kl. 07:00: Så er alt klar til start på årets stævne. Første fløjt lyder her klokken 8.00 i alle 11 haller.

I forhold til det trykte program er der sket ændringer i søndagens placeringskampe i U12PB pulje 10-13. Taber kamp 4213 (nr. 4 pulje 10 mod nr. 4 pulje 11) skal ikke spille "placeringskamp 4216 - den bliver erstattet af nr. i pulje 13.

Efter to afbud i mandags er det lykkedes at finde to erstatningshold i pulje 22 og 24 - henholdsvis Næsby IF (U14PB) og GOG i U14DB. Vi siger tak til de to hold for deres hurtige udrykning.

I aftes ankom mange af de deltagende hold, og efter morgenmad er alle klar sammen med de hold, som først møder op til stævnet her lørdag morgen.


21.09. kl. 15.30: Det endelige program er nu klar. Det findes ovenfor øverst (hvor resultater og stillinger bliver løbende opdateret under stævnet), som 28-siders "bladre-version", og som pdf-version. Endelig er pdf-versioner pulje- og hal-opdelt også opdateret.

Desværre har vi modtaget to meget sene afbud i de seneste dage, henholdsvis i U14PB pulje 22 og i U14DB pulje 24. Derfor er kampene anført med "Mangler"-hold, idet vi håber, at vi inden stævnet kan finde et erstatningshold. Så skulle de allerede tilmeldte klubber eller andre klubber i hast være i stand til at mønstre sådanne hold til U14-B rækkerne, er I omgående og meget vekomne til at kontakte Lene Jørgensen på tlf. 40 19 31 80.

I forhold til hidtidige spilleprogrammer her på hjemmesiden er der sket den ændring, at kampene om søndagen i Skovparkhallen og Vindingehallen er byttet. Og at der ændringer i tidspunkterne for puljekampene om søndagen i pulje 24 og 25 (U14DB).

Alle deltagende klubbers kontaktpersoner vil senere her i dag pr. mail modtage programmet for SUS Spar Nord Cup 2016.

Og ellers glæder alle i SUS Håndbold til at tage imod de mange gæster på fredag, lørdag og søndag, og mange Cup-crews er i fuld gang med de sidste forberedelser. Således var der i aftes det sidste koordinerende møde for arbejdsgrupperne. Se billedet!

                              

19.09.: I forhold til stævneinformationen og programmerne (puljevis og hal-opdelt), som blev lagt ud her på hjemmesiden i sidste uge, er det nu en ny version, som ligger til download ovenfor. Der er ikke ændret i de indledende kampe i puljerne, men i søndagens puljekampe og slutkampe er der sket mindre ændringer og tilretninger.

Bemærk, at der nu ligger holdkort klar til download for udfyldelse på forhånd. Som det fremgår, skal holdkort med alle deltagende spillere og ledere afleveres senest i forbindelse med første kamp og gerne ved ankomsten til stævnet. Husk at anføre, hvis der benyttes dispensationsspiller (angives med X i rubrik og D ud for den eller de pågældende spillere. Hold med dispensationsspillere kan ikke vinde puljen.

16.09. kl. 13:00: Så er programmet tilrettet, og udsendt til alle deltagende klubbers kontaktpersoner.  Programmet inddelt efter puljer kan downloades som pdf-fil her. Og opdelt efter hal her. Ovenfor kan endvidere hentes puljeoversigt og stævneinformation mm.

I enkelte af puljerne er der ændringer i spilletiderne i forhold til stævnespecifikationerne. Således spiller U10 piger A (U10PA pulje 100) i alle kampe to gange 15 minutter. Det samme gælder U10 drenge (U10D) i pulje 5 i deres indledende kampe. Endelig er spilletiden for U14 piger B (U14PB) i deres puljekampe sat til to gange 20 minutter.

Den komplette program i hæfteform med bl.a. plan for bustransport vil blive offentlggjort på onsdag, og vil blive udleveret i trykt udgave til alle hold ved ankomsten til stævnet.

16.09. kl. 09:00: Der var indsneget sig små fejl i det første program, som blev lagt på hjemmesiden sent torsdag aften. Der kommer en ny rettet version her på hjemmesiden her fredag middag!

15.09.: Så er kampprogrammet klar. Programmet inddelt efter puljer kan downloades som pdf-fil her. Og opdelt efter hal her. (Vigtigt - se ovenfor - der kommer en rettet version)

På grund af for få tilmeldinger i U10 drenge A er der i U10 drenge kun en kategori. De 11 tilmeldte hold er opdelt i tre puljer, hvoraf den ene af gode grunde kun er med tre hold. Til gengæld er spilletiden i disse puljekampe hævet til 2x15 minutter.

13.09.: Planen for overnatning er nu klar. På de respektive skoler overnatter følgende klubber:

Langeskov Skole, Rønningevej 38, 5550 Langeskov: 
  • Bov IF
  • Bagenkop IF
  • Vinding SF
  • Tåsinge HK
  • Ribe HK
  • HSG91
  • Rødekro IF
  • Børkop HK
  • HIK
4Kløverskolen, Langemosevej 1, 5853 Ørbæk:
  • Øresund Håndbold
  • Svendborg HK
  • IF Stjernen
  • SUS Håndbold
Vibeskolen, Skolevej 2, 5540 Ullerslev:
  • Greve HK
  • VSH 2002
  • Egense/Rantzausminde IF
  • Nyborg GIF
  • DHG
Planen med kontaktpersoner for indkvarteringen kan downloades her!

Ankomst fredag aften sker på de pågældende skoler fra klokken 18.00. Henvendelse til den ansvarlige for overnatning for anvisning af lokaler til klubbens hold. Ved ankomst lørdag sker indkvartering ske hurtigst muligt eller i dagens løb, hvis man først tager direkte til hallen, hvor den første kamp skal spilles.

Bemærk, at der på alle tre skoler er direkte adgang til hallerne det pågældende sted. Og at der er mulighed for at benytte en hal hvert sted fredag og lørdag aften til boldspil.

På overnatningsstederne er der morgenmad for de overnattende hold lørdag og søndag i tidsrummet fra kl. 06.15-09.00.

Spilleprogrammet for SUS Spar Nord Cup 2016 er endnu ikke færdiggjort, og udsendes snarest muligt til klubbernes kontaktpersoner, og lægges her på hjemmesiden. 

05.09.: Efter et afbud i U10 drenge er der plads til et hold for at puljerne igen er intakte. Så derfor er alle tilmeldte klubber eller andre klubber med et U10 drengehold meget velkommen at tilmelde holdet omgående. Kontakt evt. Lene Jørgensen i programudvalget for yderligere information.

31.08.: Tilmeldingsfristen er nu udløbet, og alle puljer er besat. Desuden er der hold på venteliste, som træder ind, hvis der mod forventning indløber afbud. Så skulle en klub lige nu stå for at afmelde et hold, så giv omgående besked, så hold fra ventelisten kan få pladsen.

I indbydelsen var der lagt op til, at man kunne angive, hvorvidt de pågældende hold havde mulighed for evt. at spille kamp fredag aften den 23.9. Der bliver imidlertid IKKE lagt kampe fredag aften, da interessen/mulighederne har været begrænset blandt de tilmeldte klubber. Derfor bliver spillefladen som sædvanligt fra lørdag morgen kl. 8.00 og frem til søndag klokken 15.

26.08.: Alle puljer er nu besat med de tilmeldte 121 hold. Derfor vil hold, som tilmelder sig fra nu af blive sat på venteliste.

Praktiske oplysninger for stævnet vil inden længe kunne ses her på hjemmesiden. Det endelige program vil blive offentliggjort her på siden og udsendt til alle deltagende klubber omkring den 15. september.

28.07.: Der bliver igen i år deltagelse fra hele landet til SUS Spar Nord Cup. Følgende klubber har tilmeldt hold:
Bov IF
Bagenkop IF
DHG
Egense-Rantzausminde IF
Greve Håndbold
HIK
HSG91
IF Stjernen
Kerteminde HK
Midtals
Nyborg GIF
Ribe HK
Rødekro IF
SUS Håndbold
Svendborg HK
Tved G&I
Tåsinge HK
Vinding SF
VSH 2002
Øresund Håndbold
Vi glæder os til at se jer alle til stævnet.
PS: Der er lige nu tilmeldt 122 hold, og der er endnu plads til et begrænset antal hold, som ikke ønsker overnatning under stævnet.

17.07.: Vi har på det seneste modtaget flere tilmeldinger fra klubber, som ønsker at deltage med hold med overnatning ved stævnet. Vi må desværre gentage, at der ikke er plads til flere hold, som ønsker overnatning, da vi ikke har flere overnatningsskoler til rådighed. Der er stadig mulighed for tilmelding af hold, som ikke ønsker overnatning - men skynd jer med tilmelding for at sikre sig plads ved stævnet.

05.07: Der er nu tilmeldt så mange hold, som ønsker overnatning, at der ikke umiddelbart er plads til flere overnattende hold. Overnattende hold, som tilmelder sig fremadrettet, vil blive sat på venteliste. Der er til gengæld endnu plads til hold, som ikke vil overnatte i forbindelse med SUS Spar Nord Cup 2016. 




DK-5540 Ullerslev
mail@sus-ullerslev.dk
Martin Poulsen
Mobil 29 87 63 11
martinmpoulsen@gmail.com

Spillested:
Ullerslev Kultur og Idrætscenter
Skolevej 2
5540 Ullerslev
Tlf. 63 33 72 75