SUS Spar Nord Cup 2013

Ikke mindre end 139 hold og over 1.500 spillere deltager i SUS Håndbolds store opstartsstævne for U10, U12 og U14 piger og drenge i dagene 
fredag den 4., lørdag den 5. og søndag den 6. oktober 2013.

Stævneprogrammet og andre informationer kan downloades her:

De vandt SUS Spar Nord Cup 2013 (Word)

Samtlige resultater og stillinger (Excel) 

Det komplette stævneprogram - 28 sider (PDF)

Deltagende hold - puljeoversigt (Word)

Kampprogram - opdelt i puljer (Excel)

 Kampprogram - opdelt i halorden (Word)

 Glemte sager ved stævnet: Kontakt fritidsinspektør Torben Wind tlf. 63 33 72 75



06.10.: Vinderne i deltagerkonkurrencen er fundet

De ti vindere af en Select Totalkredit håndbold fra Spar Nord Cup 2013 skænket af stævnehovedsponsor Spar Nord er trukket. Vinderne er:

Sandra Ludvigsen, Aarup HS
Mia Sieljacks, Rødekro HK
Christoffer, Team Favrskov Håndbold
Nico Hartmann, SUS Håndbold
Majken Nielsen, Aarup HS
Maya H. Jørgensen, Vamdrup
Emma B. Jensen, SUS Håndbold
Marie Maschorech, Dybbøl Håndbold
Andreas Isager, GOG
Malthe, Team Favrskov Håndbold

Vinderne har fået sms-besked, og præmierne skal afhentes på stævnekontoret i Ullerslev.

06.10.: Vinderne i konkurrencen blandt hjælperne er fundet

Vinderne af købmandskurve og vingave for Cup-Crews ved Spar Nord Cup 2013, skænket af stævnehovedsponsor Spar Nord, er trukket.

Vinderne blev:

Købmandskurv:
Bjarne Rasmussen
Berit Hansen
Sonja Hedeager

Vingaver:
Linda Caspersen
John Lund
Jacob Skovbo
Solveig Andersen
Per Mosegaard Andersen 

Og vindere af præmier blandt stævneledelsen blev:

Købmandskurv:
Poul Bjarne Hansen
Jeppe Kok Hansen

Vingaver:
Marianne Larsen
Lene Jørgensen
Erik Hansen
Søren Fredslund Hansen 
   

04.10.: Thurø og Vamdrup 1 bytter plads i U14 piger B

I forhold til kampprogrammet er der sket en enkelt rettelse under U14 piger B. Vamdrup 1 spiller i U14 piger A pulje 21, og Thurø er i stedet rykket til B-rækken pulje 22. Ændringen er rettet under "Resultater og stillinger", som vil blive opdateret under hele stævnet.

Alt er nu klar til at modtage alle holdene her i dag og i morgen tidlig. God tilrejse til jer alle!  

02.10.: Det færdige stævneprogram og busplanen er klar

Øverst under "Downloads" findes nu det komplette stævneprogram på 28 sider i PDF-format. Programmet indeholder alle stævneinformationer, turneringsregler, puljeoversigt, spilleprogram for samtlige 13 haller, busplan for lørdag og søndag mm. Alle deltagende hold får ved ankomsten udleveret et trykt program. 

Under "Downloads for deltagende klubber" ovenfor kan hentes køreplanen for de ni busser, som kører mellem hallerne og indkvarteringsstederne under stævnet.

02.10.: Nr. Lyndelse/Søby HK's U14 piger indgår i pulje 23

Det manglede hold i pulje 23 efter afbud er nu på plads. Nr. Lyndelse/Søby HK deltager i U14 piger B rækken. 


01.10.: Planen for overnatning er klar

Under "Downloads for deltagende klubber" ovenfor findes nu en plan for overnatningen ved weekendens stævne. Som det fremgår er der overnatning på Vibeskolen, Skolevej 2, 5540 Ullerslev og på Langeskov Skole, Afd. Bakken, Rønningevej 38, 5550 Langeskov, samt på børnehaven Vibereden, Ullerslev-Centret 32, 5540 Ullerslev (umiddelbart ved siden af Vibeskolen).

Der vil være intens bustrafik mellem de to indkvarteringssteder i hele weekenden, blandt andet hele lørdag aften, hvor spisning og underholdning foregår i Ullerslev Kultur- og Idrætscenter.

Også holdkort er klar under "Downloads for deltagende klubber" - til print og udfyldelse (afleveres ved ankomsten til stævnet). 

30.09.: Greve Håndbold indgår med U12 drenge B hold i pulje 18

Det er lykkedes at finde et hold til den manglende plads i pulje 18. Greve Håndbold indgår med U12 drenge B.

Der arbejdes også på at finde et hold til pladsen i U14 piger B pulje 23. Det vil også blive offentliggjort her på siden, så snart det er på plads.

Bemærk, at der nu ligger en puljeoversigt i word-format til download øverst på siden.

Plan for overnatning, bustransport samt det færdige 24 siders program vil også blive lagt på siden til download, så snart det foreligger. 

 

25.09.: 139 hold deltager - vi mangler et U12 drenge B hold og et U14 piger B akut!

Programmet for stævnet er nu færdiggjort, og kan downloades som Excel-fil her. Som det fremgår af det puljeopdelte program, er der afbud i to af puljerne, henholdsvis U12 drenge B pulje 18, og i U14 piger B pulje 23. Derfor er der mulighed for at få et hold med i disse række, både for for en af allerede tilmeldte klubber ved stævnet, eller fra anden klub, som ikke ellers er tilmeldt. Men det haster, så kontakt omgående Lene Jørgensen i stævneledelsen herom på tlf. 40 19 31 80.

Som det fremgår af programmet, spilles der lørdag den 5. oktober i 13 østfynske haller, og om søndagen i 11 haller. Der kommer snarest et halopdelt program her på hjemmesiden.

Det komplette program med stævneinformationer bliver også lagt ud på hjemmesiden snarest, og vil ved stævnet blive udleveret til alle holdene ved ankomsten.

Overnatningen foregår på Vibeskolen i Ullerslev og på Bakkegårdsskolen i Langeskov. Plan for overnatningen lægges også her på hjemmesiden.  

19.09.: 142 hold deltager - vi mangler et U10 drenge A hold akut!

Her i weekenden lægges programmet for stævnet, som kommer til at foregå i 13 østfynske haller. Der er ialt 142 hold tilmeldt til stævnet.

Desværre er der netop her i eftermiddag indløbet afbud fra GOG's U10 drenge A hold. Så skulle der være en klub, som er klar til at overtage denne plads, så ring omgående til Lene Jørgensen på tlf. 40 19 31 80.

 

 

08.09.: Tilmeldingen er sluttet - 140 hold er tilmeldt, 8 hold foreløbig på venteliste

Tilmeldingsfristen til stævnet sluttede lørdag, og stævnet er helt booket op. Derfor vil kommende tilmeldinger blive sat på venteliste.

Følgende klubber har tilmeldt sig - tallene er antal hold:

Ajax København 2

Bellinge IF 4

BR 66 Langeskov 2

Brøndby Strand Håndbold 1

Børkop HK 1

DHG Håndbold 3

Dybbøl Håndbold  5

Dybbøl/Broager Håndbold 1

Egense/Rantzausminde 4

Give KFUM 3

GOG 6

Greve Håndbold 2

Gørding-Lourup IF 1

HIK 2

HSG91, Svogerslev 2

IF Stjernen 10

Kerteminde HK 9

Nyborg GIF 5

Rødekro IF 1

Rødovre Håndboldklub  9

SUS Håndbold 7

Svendborg HK 6

Team Favrskov Håndbold 15

Team HK Køge 11

Thurø HK 4

Tved G&I 3

Tåsinge HK  5

Vallensbæk IF 2

Vamdrup IF 6

Vissenbjerg GIF 2

Østfyns HK 3

Aarup BK 3


30.08.: Der er nu tilmeldt 123 hold, inkl. de omkring 15 forhåndstilmeldte hold.

Derfor haster det med tilmelding, hvis man vil sikre sig plads ved stævnet.

Der er plads til 130-140 hold ved stævnet. Klik her for at downloade tilmeldingsblanket. Læs mere om stævnet nedenfor.

Sidste tilmeldingsfrist er 6. september.

07.08.: Der er nu tilmeldt 80 hold - og der er plads til endnu flere

Der indkommer løbende tilmeldinger til stævnet fra hele landet, og aktuelt er vi oppe på 80 hold. Der er plads til 130 hold ved stævnet, så der er endnu mulighed for at tilmelde sig. Klik her for at downloade tilmeldingsblanket. Læs mere om stævnet nedenfor.

Sidste tilmeldingsfrist er 6. september.

Vi ses ved SUS Spar Nord Cup 2013. 


Stævne-specifikationer for 
SUS Spar Nord Cup 2013


Spilletidspunkter:  


Lørdag den 5.10. kl. 08.00-19.00 
Søndag den 6.10. kl. 08.00-16.30  

Spillesteder:


Ullerslev Kultur- og Idrætscenter, Nyborghallerne, Langeskovhallerne, Rolfhallen, Vindingehallen, Skovparkhallen, Nymarkshallen og Idrætsparkhallen, Nyborg.

Bespisning/ophold:         


Vibenskolen, Ullerslev og Bakkeskolen, Langeskov

Holdkategorier:     


U10 piger og drenge         2003-2004             

U12 piger og drenge         2001-2002

U14 piger og drenge         1999-2000

Evt. mixhold placeres i drengerækkerne.

I hver kategori spilles i A- og B-rækker. Hold, der i den forestående vinterturnering skal spille i divisions-, elite- eller evt. A-rækker, tilmeldes i A-rækken. A-, B- og C-rækkehold tilmeldes i B-rækken. Dette SKAL overholdes, for at holdene får det bedst mulige udbytte af deltagelsen ved stævnet.

Antal hold:  


Stævnekapaciteten er ca. 130-140 hold. Ved overbooking vil de først tilmeldte klubber få plads ved stævnet. DERFOR ANBEFALES HURTIG TILMELDING!

Turneringsreglement:      


Der spilles efter Fyns Håndbold Forbunds regler.

Kampe:       


Alle U14 A-hold garanteres mindst 5 kampe.

Alle øvrige hold får ved stævnet mindst fire kampe.

NB: Hold med dispensationsspillere kan ikke vinde puljen.

Spilletid:     


U10: 2x10 minutter.

For øvrige kategorier: 2x15 minutter.

Dog 2x20 minutter i finalerunderne for U14 piger og drenge.

Holdgebyr:  


500 kr. pr. hold. Ved tilmelding af fire hold eller derover opnås klubrabat på 1x300 kroner.

Deltagergebyr 1 (fredag, lørdag, søndag):     


375 kr. pr. spiller og træner/leder

Heri er inkluderet overnatning fredag nat, morgenmad lørdag, frokost lørdag, aftensmad lørdag, underholdning/diskotek lørdag aften, overnatning lørdag nat, morgenmad søndag, frokost søndag middag, gratis adgang til badeland, samt transport m.m. under stævnet og stævne t-shirt.

Det er muligt at tilkøbe mad til fredag aften efter ankomsten (pris kr. 40 pr. person).

Deltagergebyr 2 (lørdag og søndag):   


325 kr. pr. spiller og træner/leder

Heri er inkluderet frokost lørdag, aftensmad lørdag, underholdning/diskotek lørdag aften, overnatning lørdag nat, morgenmad søndag, frokost søndag middag, gratis adgang til badeland, samt transport m.m. under stævnet og stævne t-shirt.

Deltagergebyr 3 (uden overnatning og bespisning): 


150 kr. pr. spiller og træner/leder

Heri er inkluderet underholdning/diskotek lørdag aften, gratis adgang til badeland, samt bustransport m.m. under stævnet og stævne t-shirt.                

Erindringsgave:     


Gratis SUS Spar Nord Cup 2013 stævne t-shirt til alle deltagende spillere og trænere/ledere.

Præmier – fra Spar Nord:


1. præmie i hver kategori (både A- og B-rækker): Håndbold samt medalje til hver spiller på det vindende hold (max. 13 spillere + 1 leder).

2. præmie i hver kategori (både A- og B-rækker): Sportstaske til hver spiller på holdet (max. 13 spillere + 1 leder).      

Kontaktpersoner:


Tilmelding, program: Erik Hansen - mobil 27 118 138, mail@sus-ullerslev.dk

Overnatning, bespisning mm: Henning Caspersen - mobil 40 28 84 06,  hcaspersen@hotmail.dk

 

Tilmelding til SUS Spar Nord Cup 2013


Frist for tilmelding er SENEST FREDAG DEN 6. SEPTEMBER.

Tilmeldingsblanketten mailes til mail@sus-ullerslev.dk (link til tilmeldingsblanketten - klik her).

HUSK at tilmelde i god tid - og helst før sommerferien for at være sikker på plads ved stævnet. 

Bekræftelse på deltagelse mailes derefter til tilmeldte klubber sammen med deltagertilmeldingsblanket og opkrævning af deltagergebyr. Ved overbookning vil efterfølgende hold blive tilbudt placering på venteliste.

Holdgebyr skal betales sammen med holdtilmelding for at tilmeldingen er gældende. Betaling sker på SUS Spar Nord Cup's konto reg. nr. 9227 kto.nr. 4578269857.

Ved afbud til stævnet efter tilmeldingsfristens udløb tilbage betales holdgebyr ikke. I tilfælde af overbookning tilbagebetales de indbetalte holdgebyr.

Fristen for deltagertilmelding og deltagergebyr er onsdag den 18. september.

Programmet og praktiske oplysninger for SUS Spar Nord Cup 2013 mailes til alle deltagende klubber (til kontaktpersonen) og lægges ud på www.sus-cup.dk senest 25. september.

 

Vi ses frem til jeres tilmelding og ses ved SUS Spar Nord Cup 2013!

Venlig hilsen
SUS Håndbold

         

 

 

 

 



DK-5540 Ullerslev
mail@sus-ullerslev.dk
Martin Poulsen
Mobil 29 87 63 11
martinmpoulsen@gmail.com

Spillested:
Ullerslev Kultur og Idrætscenter
Skolevej 2
5540 Ullerslev
Tlf. 63 33 72 75